środa, 28 października 2015

Widzu, czeka Cię moralna odnowa: Telewizja Narodowa!

Pamiętacie bezsilnego Jarosława Kaczyńskiego pouczającego swoim mlaskaniem szefów TVP, w jaki sposób powinny być relacjonowane informacje? „Jednego wieczoru wiadomości przekazuje pan Kraśko (w ocenie Kaczyńskiego- pupilek PO), drugiego pani Gargas (medialna funkcjonariuszka PiS określająca siebie mianem „niepokornej” i bezstronnej). Czasy się zmieniły, dziś PiS jest u władzy i nie słychać podobnych pomysłów. Są za to inne. Będzie wesoło!

Telewizja Polska i Polskie Radio nie będą miały przymusu zarabiania pieniędzy, obwieścił triumfalnie stary komuch, poseł PiS Krzysztof Czabański. Stary pezetpeerowiec oznajmił, że jego partia szykuje nową ustawę medialną która wszystko zmieni. Chciałoby się zacytować Kononowicza i dopowiedzieć, że po zmianach niczego sensownego nie będzie, ale mogę się mylić: nie mam takiego doświadczenia jak pan poseł, moja droga nie wiodła od PZPR znienawidzonej przez młodych wyborców PiS do PiS- właśnie, na który głosują babcie wzdychające do czasów PRL.

Drapię się po łepetynie i zastanawiam: to publiczna tiwi do tej pory zarabiał, czy pozwalała zarabiać przeróżnym spółkom i spółeczkom? Pan Czabański nie wyjaśnił, czy brak przymusu zarabiania oznacza jednocześnie brak strat spółki. O, przepraszam! Spółek już ma nie być, będą Media Narodowe, oczywiście prawe i sprawiedliwe! Na zieloną trawkę wylecą dziennikarze którzy przez minione lata nie dość gorliwie kadzili panu prezesowi, jego partii i klerowi. Nowe kadry to żaden problem, wszak rydzyjkowa szkoła wypuszcza na rynek „wybitnych” dziennikarzy, poza tym już przebierają nogami przeróżni Karnowscy, Terlikowscy i im podobne sługi PiS gotowi do pracy w mediach publicznych. Przepraszam: w Mediach Narodowych! Kierowanych przez wskazanych przez prezesa ludzi. Nie lepiej od razu ogłosić, że jedyną telewizją godną Polaka- katolika jest TV Trwam?

Abonament ma zostać zmniejszony, ale mają go płacić wszyscy. Widzowie rozliczający się z fiskusem i użytkownicy energii elektrycznej, bo abonament ma być z PIT-em lub w rachunku za prąd. Ja tiwi nie posiadam, nie oglądam tych bredni, w których dominują jałowe jatki polityczne i reality show produkowane na licencjach zakupionych za granicą czy programów religijnych (katolickich) mszy itp.. Wychowałem się na innej telewizji, w innych czasach, dzisiaj widz ze mnie żaden. Nie mam zamiaru tracić czasu na oglądanie telewizyjnych karykatur programów kontrolowanych przez polityków marnej jakości wspieranych przez kler. Nie zamierzam zmieniać tego stanu rzeczy, ale tacy jak ja są w mniejszości. Obecna telewizja nie jest dobra, lepsza na pewno nie będzie.

Jestem bardziej niż pewien, że w publicznej tiwi zaroi się od „niepokornych” dziennikarzy będących na usługach PiS, opłacanych dotąd przez pana Biereckiego. Pan senator odetchnie z ulgą, kiedy przejdą oni na państwowy garnuszek. Ależ to będą media! Czy prezenterzy występować będą w sutannach?

Jeśli masz czas i ochotę, kliknij i wypromuj. Dzięki!:) 


1 komentarz:

  1. Znowy będzie non stop "Jaruzelski". Byłem mały ale pamiętam jak czekałem na bajkę, a tu Jaruzelski non stop i pytałem matki kiedy bajka, usłyszałem że bajek już nie będzie i dalej nie pamiętam, bo to takie urywki. Teraz napewno znowu "bajek" nie będzie, za to panowie oburzeni, jak moralnie upadło społeczeństwo, że uprawiających seks szkodników nie pali się na stosie. Myślę że wrócą mordy religijne, a klerykopartyjniacy będą przekonywali jak walczą o zdrowie moralne społeczeństwa i ze szkodnikami, co swoim zachowaniem podnieśli rękę na władzę przenajcnotliwszego kleru. Na ulicy będą chodzili tajniacy zatrudnieni z kibolstwa i znienacka sprawdzali wyjąc - Krzyżyki do kontroli - co będzie wskazywało czy obywatel na codziennej mszy był, a tych co nie było będą znikać bez wieści, w parafialnych ośrodkach naprawy moralnej.

    OdpowiedzUsuń