sobota, 20 maja 2017

Reaktywacja :)

Minęło prawie 30 dni od czasu, kiedy napisałem ostatnią notkę na blogu, po dziś dzień na moją pocztę współpracującą z platformą Blogspot otrzymuję komentarze od Czytelników, którzy lubili tu zaglądać. Miesiąca nie spędziłem bezczynnie, swoimi tekstami usiłowałem zainteresować kilka portali internetowych sympatyzujących z różnymi opcjami politycznymi. Bo tak to się w Polsce ułożyło: bezstronnej prasy jak na lekarstwo, portale internetowe są kojarzone z partiami politycznymi i określonymi poglądami, zazwyczaj są interesowne. Ja zawsze byłem bezinteresowny i nie robiłem na swoim blogu czegoś, czego oczekiwałby ode mnie jakiś poseł, senator lub partia. Robiłem swoje.

I swoje zamierzam robić dalej:) W poniedziałek podzielę się częścią swoich doświadczeń nabytych przez te minione dni, jak na współpracę z niezależnym blogerem zapatrywały się KTOSIE bardzo ważne- w swoim mniemaniu oczywiście- i dlaczego moje teksty znalazły się na jednym z portali. Znajdzie się oczywiście nowa notka o standardach panujących w mediach publicznych, będzie kilka zdań o Jacku Kurskim, Piotrze Glińskim i Opolu. Mam nadzieję, że Czytelnicy nie zasną w trakcie czytania i nie odeślą mnie do wszystkich diabłów:)) 



2 komentarze:

  1. Od kilku lat mam blog: http://probus.blogspot.com Podaję w nim tylko fakty (oprócz dowcipów itp.). Staram się być obiektywnym, ale to powoduje wrogość fanów PiS, na forach Onetu. Nie stać ich na sensowne kontrargumenty. Zostają im inwektywy i zgłaszanie moich komentarzy do usunięcia. PiS ich jechał! A i Onet ostatnio schodzi na pisy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U siebie jest się żeglarzem, sterem i okrętem, u innych trzeba dostosować się do zasad gościnności. To drugie nie uśmiecha mi się, jeśli koliduje ze mną samym. Jednego artykułu na portalu mi nie puścili, u siebie wrzucę wszystko :)

      Usuń